compass

Standard

Een paar dagen geleden heb ik de buitenste rand van de compass af gekregen en ben ik  dus aan iets nieuws begonnen:  reverse-applique. Vind het best wel secuur werken om het mooi te krijgen. Na verschillende stukjes opnieuw te moeten maken, ben ik er toch uit gekomen. En dit is het resultaat geworden. Ben er heel tevreden over. Ik heb haar helemaal met de hand gemaakt en ben heel tevreden met de puntjes.
Morgen wil ik weer met mijn andere werkstuk beginnen: quilted diamonds. Door af te wisselen blijft het leuker om dingen te maken

Leave a Reply

