quilted diamonds

Standard

Ik ben weer wat verder gekomen met mijn quilted diamonds. Heb nu al 16 blokken klaar.
Ik wissel het af met een ander project, dus het gaat niet zo snel. Gelukkig hoeft dat ook niet en anders maak ik toch maar fouten en dat wil ik ook weer niet. De foto’s zijn door mijn man gemaakt met zijn fototoestel en zo komen de kleuren beter tot hun recht.
Dit wilde ik jullie laten zien. De laatste foto is van het stof waar ik de sashings van maak voor de binnenste ruit.

4 responses »

Leave a Reply

