andere project

Standard

‘t Is al weer enkele weken geleden dat ik op mijn blog was. We zijn volop bezig met ons huis op te knappen: behang aftrekken, verven en nieuwe plinten aan brengen. Inmiddels zijn we al ver gekomen en ben ik langzaam aan weer beginnen te quilten ‘s avonds. Vorige week was de quilted diamonds aan de beurt en deze week de huizenquilt. Ik moet alleen de schoorstenen en het borduurwerk nog. Ik ben alleen aan het twijfelen over hoe ik de schoorstenen maak. Borduren of opvullen en dan bekijken of de eerste of de tweede het beste is. De blokken zijn helemaal met de hand aan elkaar gezet. Vanmiddag kan ik lekker weer verder met deze quilt. Moet zeggen dat ze best wel leuk wordt.

3 responses »

Leave a Reply

