Welkom

Standard

Gisteren is er uitbreiding gekomen in onze familie. Onze dochter en haar man hebben een dochter gekregen en voor ons is dit het eerste kleinkind. Ook voor de andere nieuwe oma en opa. Ondanks dat ze nog naar het ziekenhuis gingen, mochten ze ‘s avonds al naar huis. En daar waren we met alle oma’s , opa’s en broers en aanhang aan het wachten op de thuiskomst. Moe van de bevalling hebben wij toch allemaal de kleine meid kunnen bewonderen. Mijn man heeft gelukkig nog een foto gemaakt van mij (nu dus oma), onze dochter en de kleine meid: 3 generaties dus. Het is een heel grote gebeurtenis en ik wilde toch even een foto van Lisa laten zien. Ik weet namelijk niet of de komende tijd veel zal bloggen. P.S. Voel me een trotse oma en ben ook heel trots op het jonge gezin.

4 responses »

  1. Wat een schatje, hoe voelt dat nu als nieuwbakken Oma? Onze kleindochters zijn inmiddels 5 en 2 en het wordt steeds leuker. geniet ervan hoor!!groet, Mirjam

Leave a Reply

