10 diamantjes

Standard

rechterhoek-quilted-diamondsHet zonnetje schijnt lekker de kamer in en ondanks dat er nog 1 naadje vast gemaakt moet worden, heb ik vlug een foto gemaakt van de laatste 10 diamantjes die ik heb gemaakt. Het zijn de diamantjes die aan de rechter-bovenkant komen te zitten. Wat wordt het toch een mooie quilt als het zo goed gaat. Hoop dit deze week af te krijgen en aan de volgende hoek te kunnen beginnen.

Eerst hoop ik donderdag het gips van mijn voet af te krijgen, zodat ik wat mobieler word.

One response »

Leave a Reply

