bij kletsen

Standard

Het is al weer een poosje geleden dat ik wat op mijn blog heb gezet. Eind februari ben ik van de laatste traptrede gevallen en mijn rechtervoet heeft daardoor twee  en een halve week in het gips gezeten. Daarna ging het er pas af en toen moest ik nog twee weken rustig aan doen met mijn voet. Dat was afgelopen donderdag. Ik heb nog steeds last van mijn voet en doe daarom nog heel rustig aan.

Heb wel vorige week weer een quiltbee gehad bij mij. Mijn schoonzus heeft me geholpen, want zij weet waar  allerlei spullen staan. Enfin: door het rustig aan doen, ben ik aan het quilten geslagen. En ik heb heel veel diamantjes kunnen maken.  Van de 180 diamanten moet ik er nu nog 8 maken. En natuurlijk ook nog de 20 mini-diamantjes van de rand, waarvan ik nog alles moet klaar maken. En daar zitten heeeeel veel kleine stukjes in.

Volgende week donderdag heb ik een andere quiltbee en op zaterdag ga ik met de quilt-dames naar de opening van The Log Cabin in Hillensberg. Daar ben ik al heel lang niet meer geweest en ik ben benieuwd wat er allemaal te zien en bij gekomen is. Ik heb namelijk weer een nieuwe opdracht gekregen om een babyquilt te maken. En onze dochter wil nog graag een jurk gemaakt krijgen, want het lukte zelf niet. Dus zoals jullie zien, verveel ik me niet. Zal als de 180 diamanten klaar zijn en aan het geheel zitten weer een foto plaatsen. Dus tot binnenkort.

2 responses »

  1. Wat ontzettend balen dat je voet nog steeds niet zo wil. Wij gaan op de vrijdag late namiddag naar The Log Cabin… ben zo benieuwd hoe het geworden is !!

  2. hoi liesbeth

    leuk jouw reactie op het prikbord. wat goed dat je alle 180 diamonds heb gemaakt ik heb er nu 100 gemaakt maar ik doe geen derde rand deze wordt kleiner wel de lengte maar niet de breedte dus . en ja die randen dat wordt nog wel wat maar ach we zijn bezig toch?

    groetjes christine

Leave a Reply

