quilted diamonds

Standard

Tada.

Het gaat goed met mijn Quilted Diamonds. De blokjes waren al een tijdje klaar en toen heb ik allereerst 4 verschillende hoeken gemaakt. Daarna moesten deze hoeken weer aan het geheel vast gemaakt worden. Pfff. Wat een werk is dat zeg. En dat allemaal met die tussendoortjes die ik maak.

Nou ben ik gisterenavond heel ver gekomen, want ik heb de vier hoeken aan het geheel vast zitten. Wauw, weer een mijlpaal gehaald. En ik wil jullie dan ook weer een foto laten zien. Want de rest is ook weer veel priegelwerk en dat duurt dan weer een tijdje.

Eergisteren heb ik op de quiltbee het er met de dames over gehad om de rand te schulpen of recht te laten en na alles eens goed bekeken te hebben, denk ik toch te gaan schulpen. Maar dat kan nog veranderen denk ik. Komt van op het laatst. Ben er trots op dat ik al zo ver ben.

Nou hier komt ie dan.

 

diamanten-totaal

9 responses »

  1. Dag Liesbet,

    Heb op het Costaforum je quilt bewonderd. Prachtig toch en je bvent al zover. Daarom verwondert me je vraag of je voor de geschulpte rand gaat of niet????? Natuurlijk moet je ervoor gaan, het komt nu toch op geen uurtje meer of minder, en uiteindelijk valt het nog mee om zo’n rand te maken.
    Veel plezier met het verder afwerken van deze uitzonderlijke mooie quilt.
    Groetjes
    Christine

    • Hoi Christine.
      Ik ga de rand zeker maken en na een tijdje nagedacht te hebben, heb ik besloten toch voor de geschulpte rand te gaan. Ben deze week bezig geweest met een nieuwe quilt voor mijn volgende kleinkind. Dat wordt in begin oktober verwacht, dus moet er langzaam aan wel aan beginnen. Ben al een stuk opgeschoten en ga dan vandaag weer even verder met de diamantjes.
      Groetjes Liesbeth

Leave a comment