babyquiltje en kleindochter

Standard

Er zijn al weer enkele weken voorbij, maar ik ben wel bezig geweest. Ik ben enkele weken begonnen aan een nieuwe quilt voor ons aankomend kleinkindje dat eind september/ begin oktober wordt verwacht. Ik vind de quilt leuk worden, maar vind haar veel te licht om als speelkleed te gebruiken. Vorige week ben ik dus nog maar een keertje naar The Log Cabin geweest en heb ander stof gehaald. Dan word de nieuwe quilt iets donkerder. Ga misschien ook wel iets anders appliqueren. Daar ben ik nog niet helemaal uit.

Afgelopen weekend heb ik het best wel druk gehad. En gisteren heb ik nog een foto van onze kleindochter Lisa gemaakt, want afgelopen zaterdag (een dikke kus gestuurd via de telefoon)  is ze al 6 maanden jong geworden. Wat gaat de tijd toch snel als je dat zo bekijkt. En over zo’n 4 maandjes krijgt ze een neefje of nichtje.

Wil jullie nog een foto van haar en de gestartte quilt met konijntjes (maak ik af voor de kinderkamer hier, maar wel later) laten zien.

halfjaar

baby

Leave a Reply

