Vervolg van gisteren

Standard

Vandaag weer achter mijn machientje (een Pfaff) gezeten en een broekje gemaakt voor het jurkje van gisteren. Nu kan Lisa het ook als setje gebruiken. Vind het best wel koddig om zo’n klein setje in maat 74 te maken.

Morgenvroeg is het vroeg opstaan om ‘s morgens op te passen en  misschien ziet dochter het gelijk liggen/hangen  op de stoel. Hopelijk vind dochter het geslaagd en zal ze het gaan gebruiken voor haar dochtertje. Maar ik denk dat ze dat wel zal doen..

Hier is het totaal plaatje van mijn werk. En nu weer gaan quilten, want hier 3 dagen niets aan doen is niets voor mij.

kledingsetje-Lisa

3 responses »

  1. Hoi Liesbeth, ik zag je vraag over de mandjesquilt maar heb geen email adres van je dus dan maar even zo …. het patroon heb ik heeeeel lang geleden door iemand uit Australië op laten sturen, het was toen alleen nog daar te koop. Daarna is het bij Petra Prins in de winkel te koop geweest, wie weet kan zij het nog bestellen voor je. Je Quilted Diamond is een plaatje!!! Liefs, Daniëlle

Leave a Reply

