stand van zaken

Standard

Vandaag had ik eigenlijk een quiltbee in Belgie over de grens, maar doordat ik nog last heb van een griep ben ik niet gegaan. Ondanks mijn hoofdpijn kon ik vandaag toch nog wat quilten. En wat blijkt nu: ik heb alle 20 diamanten van de zijkanten van de Quilted Diamonds af. Dus niks geen blokjes meer te maken. Alleen nog heel veel aan elkaar vast maken. Zou het me lukken om dit voor 15 november af te hebben, dan heb ik mijn tijdsduur van 3 jaar gehaald.

Maar iedere dag kan ons kleinkindje verwacht worden. En dat gaat voor.

Zal als de hele quilttop aan elkaar zit pas een foto laten zien. Dus nog even geduld.

Leave a Reply

