beren gezin

Standard

Vandaag is het echt hobby-weer. En omdat de quilted diamonds al geregen is, wilde ik eerst iets af maken.

Zoontje Hannes van mijn berengezin was al bijna klaar, maar bleef door omstandigheden een heel tijdje in de berendoos liggen. Vanmiddag heb ik hem er uit gehaald, want er moest nog maar een beetje aan gebeuren. Operatie neus, mond en ogen stonden nog te wachten.

Tegen de avond was het klaar en zo kon ik het gezinnetje in het “zonnetje” zetten. Even op de keukentafel onder de spotlights en daar zijn ze dan.

Jippie, ik ben blij dat ze bij elkaar zijn en dus weer een project klaar. Heb wel nog 3 beren en 1 muis in de planning staan, maar dat moet maar eventjes wachten. Eerst weer eens iets anders.

berenfamilie

 

Leave a Reply

