winkelen

Standard

Wat een drukte is het hier geweest.

Ik was al een heel lang (bijna een half jaar) niet meer naar mijn favoriete quiltwinkel geweest. Het is The Log Cabin in Hillensberg. Afgelopen zaterdag had mijn man vrij en aangezien mijn schoonzus niet kon, is hij met me mee gegaan naar de winkel. Het is voor ons een half uurtje rijden. Nou heb ik eigenlijk niets leuk meer om mee te nemen naar de quiltbee’s. En ik wilde de mandjesquilt gaan maken met eigen stofjes. Nou was ik al over een kleur stof al helemaal niet tevreden en daarom ben ik echt gaan shoppen bij Jacqueline. Wat was dat heerlijk. Vandaag heb ik de stofjes gestreken en binnenkort zoek ik opnieuw stofjes uit voor mijn eerste blok. Vind dit best leuk werk. En binnenkort laat ik dit wel zien. Dus tot binnenkort.

Leave a Reply

