randen van de QD

Standard

Gisteren heb ik een begin gemaakt met de geschulpte randen van de Quilted Diamonds van Linda Franz. Mijn doel was om de quilt binnen 4 jaar af te hebben en dat zal me wel lukken (denk ik).

Het aannaaien van de bies was al een hele kunst, maar gelukkig had ik een video gezien hoe dit te doen. De eerste rand met bocht ging nogal wat stroefjes. De tweede ging al iets beter en daarna werd het gelukkig wat makkelijker. Oei oei, wat een werk is dit zeg. Ik doe deel voor deel, zodat ik goed overzicht heb.

Zal even een foto plaatsen hoe het er uit ziet.

geschulpte randen

Leave a Reply

