rustig

Standard

Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb. Vandaag wil ik wel een foto plaatsen van onze kleinste aanwinst van de familie: hier is hij 2 maanden en 8 dagen jong. Lachen naar opa, terwijl  ik (oma dus) zijn zusje naar bed breng. Wat groeit hij als kool en hij is net zo’n lachebekje als zusje-lief.

Wat zijn we toch rijk met 3 geweldige kleinkinderen.

Het quilten staat hier op een heel laag pitje. Heb wel nog een konijntje kunnen maken. Zit al 3 weken met de griep en een virus. Gelukkig volg ik nu een kuurtje van de huisarts en hoop ik volgende week weer beter te zijn i.v.m. verjaardag.bunny

teun lachen2

Leave a Reply

