Eerste affo 2015

Standard

Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets heb geplaatst. Een tijdje geleden had ik een oude ufo gevonden in de kast.
En ik dacht gelijk er aan om deze af te maken voor een dekentje voor onze kleinzoon, als hij komt logeren. Vandaag ben ik bezig geweest aan de bies en hij is inderdaad klaar. Ik had al eens een foto geplaatst, maar nu komt er eentje met quiltwerk. Mijn eerste affo dus dit jaar.

Het is een kompass en na vragen op het quiltbord en nadenken, heb ik gewoon gequilt vanuit de punten naar de buitenste rand. Geen sterren dus.

Zal 2 foto’s plaatsen om het duidelijk te maken.

kompass 1kompass 3

 

 

 

Leave a Reply

