Nieuwe quilt

Standard

Er liggen nog 3 projecten (en wat kleinere) die ik wil gaan maken. Mijn keuze is nu op paperpiecing gevallen.

Ben er een paar dagen geleden aan begonnen en ik heb inmiddels mijn eerste blok af. Heb er 4 uitgeprint, maar weet nog niet of ik er meer maak. Ik ben nog niet helemaal zeker hoe ik de quilt ga maken, maar misschien ga ik er wel letters bij maken. Gelukkig heb ik nog tijd genoeg voor het ontwerp. Het wordt een quilt van sesamstraat.

oog koekiemonsterkoekiemonster

Leave a Reply

